What are words....

What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they're torn

Åter igen helt såld på Chris Medinas låt What are words!!
Förra sommaren gick den på Radion hela tiden... och jag stannade upp varje gång jag hörde den.. lite som La la love låten iår haha!
men denna är verkligen så sjukt underbar!
så fin berättelse bakom och i den också, hoppas att alla en dag ska få hitta någon som verkligen tycker om en och oavsätt vad som händer så finns dem kvar!, det önskar jag alla er där ute! <3


Dagen har rullat på barnen på lägret är så snälla, och idag fick de rida ut i skogen lite längre så vi hann ner till vattenhålet :)
sen efter lunch blev det lite dressyr i ridhuset.. då regnet kom och hälsade på haha!

nu på em har Casper å Maja varit här.. fixat och jobbat Bojsen! känner att allt är perfekt!
Casper tömkör först och det gör han med bravur!! så duktig!
sen rider Maja och hon hanterar honom bättre och bättre, hittar hans takt så det gör inte så mkt att han rusar lite emellanåt!

sen har ju Nisse kommit hem från betet så maja fick rida honom en sväng och Casper tömkörde Hoppsan!!
så duktiga de blivit över sommaren! stor utveckling!! :D

sen har jag själv ridit Madenta en liten sväng nu på kvällskvisten! vädret är ju btw underbart såhär dags! sol och precis lagom varmt och inga insekter!!
men nu ska jag äta, vi hörs minsann imorgon! tror det börjar bli dags för ett deap shit inlägg!!

puss å kram!

här är de söta barnen... igår i skogen :P blöta men glada i regnet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0