Hela året har jag väntat på Juni,Juli Augusti!!

tänkte att ni nu ska få njuta av min sommar i bilder!! det kan/kommer bli ganska långt även om jag bara tar med de bästa stunderna och starkaste minnena!! <3

Vi börjar i slutet på April.. 30/4 för att vara exakt!
Jag fick hem underbara La vesta! <3



5/5 hade Chrille sin 23års fest här i Härnestad... det blev en väldigt trevlig kväll med trevligt folk :)




17/5 började Casper och Maja rida här hemma! på Fille och Nisse! :D




19-20/5 Genomförde jag och Madenta vårat första Meeting tillsammans, Björbäck!! LA:3,MSV:C1 & MSV:C2



1-3/6 fick jag följa med Björklunds till High Chaparral!! :D



15/6 tog min syrra studenten!!



16/6 - Dagen efter blev det fest för att fira Emilies student!!






23/6 blev det Tävling för mig och Lavesta! 1m,1m!



2/7 att bada med hästen är ett måste på sommaren!!



9/7 Blev det Rix FM festival!!



21-23/7 Åkte man ganska impulsivt till Danmark - Legoland & Lalandia!!



28/7 25års Fest för Tess!!!



De 2 första veckorna i Augusti var jag lägerledare på Älleköpinge :)!



18-19/8 Sommaren avslutades med underbar tävling, med fantastiska människor som stöd!
2.a i MSV:C1, 1.a i LA:4 & kvalade till MSV:B



detta var lite av de bästa bitarna ur sommaren... eler iaf det jag har på bild! allt annat är sparat i mitt huvud!!
jag har fått minnen för livet och bundit starka band med fantastiska människor!! <3
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0