You've been hurt before I can see it in your eyes

I know you're scared it's wrong
Like you might make a mistake
There's just  one life to live
And there's no time to waste
 
Åter igen helt såld på Demi Lovato.... hennes "Give your heart a break" är så sjuktligt bra! och videon :)
 
 
 nu till dagen! denn fantastiska Måndag! Strålande sol och klarblå himmel!! man blir så glad!! :D
Började med ett besök hos sjukgymnasten... han töjde ut min muskel igen och konstaterade även att jag är överrörlig i mina leder... haha Grattis! de har jag bara vetat sen man fick problem första gången som typ 4åring!
men jag blev tejpad över ryggmusklen och de ska nu sitta ett par dagar! sen skulle jag bara köra på som vanligt typ
      Sen blev det en sväng till körskolan.. pluggade lite Lastbilsteori! duktiga jag!
12:40 började mina lektioner... precis lagom att börja veckorna med 2st lektioner mellan 12:40-15:40!!
 
nu ikv har jag ridit min Prinsessa och även min lille prins! lille Bojsen! helt underbar!!
 
Nu till mitt Schema! bli inte avensjuka nu haha! I'm Living the dream!!
Tisdag- Casper kommer och ska rida!
Onsdag- Efter skolan blir det Fest! ska lära känna alla eleverna på riktigt hoppas jag!!
Torsdag- Maja kommer och ska rida! även massa fix inför min tävling!
Fredag- Tävling Flyinge MSV:C1, 20års Fest för Hanna + Utgång!!
 
Asså vilket avslut på Augusti!!! men September, ser minsann inte dålig ut!!! jisses, är dét äns tillåtet att ha det såhär bra?!
 
pga min bildbrist får ni en helt random bild! Pilotbrillor.. de ni! de är grejer de ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0