All those conversations, Are the secrets that I keep...

 
Lovar dig vännen... dina hemligheter är säkra hos mig!!
Lättar du på hjärtat tar jag det till mig och låser in dem i mitt!
I'm here for you
 
Maybe I will never be
Who I was before
Maybe I don't know her anymore
Maybe who I am today
Ain't so far from yesterday
Can I find a way to be
Every part of me
 
I've always wanted to be where I am today
But I never thought I'd feel this way
 
Onsdag... heldag i konsthuset!! asså ibland skulle jag kunna byta linje bara får att få känna deras kärlek varje dag!
deras gemenskap! outstanding!
Det blev Kroki hela dagen... gick faktist bra! avslutade med ett projekt.. sittande modell och andra detaljer.. effektiv tid 60min! blev nöjd! ;) inte ofta det händer vill jag lova ;)
 
Hästarna har fått vila idag.. ridbanan är inte helt 100.. inte eftersom mina prinsessor har skor, så vågar jag inte... tog en sväng på La Vesta igår.. men det var på gränsen för halt :(
ger det ngn dag till...
 
Imorn blir det Lastbilskörning och skola..
sen kommer Maja och rider Bojsen!
förhoppningsvis kan jag ta en sväng på mina också :)
 
sen är det Fredag och Skolavslutning!! whoop whoop! julbord och hela köret ;)
på Lördag ska jag mest gå runt och skratta åt alla som trott att världen ska gå under! GET REAL!!!
 
Så sant!!
 
Jag vet redan hur mitt liv ser ut i andras ögon... vissa är glada.. sen har vi ju alltid den där svenska avensjukan!
Vissa saker sticker i era ögon... jag förstår det! men jag lever mitt liv! så om ni som stör er skaffar ett eget så ses vi! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0