Det finns en sång som säger allt....

Leave our troubled minds behind
We know how to move on
It´s time to make a choice,
all the pressure can make us numb, so
It´s time for changes in our lives
 
if we try we can
Make a move and decide
To speak our minds and
 
2.a December, Första snön är här, 1.a Advent, Stallet är pyntat, spenderat helgen med underbart folk!
Behöver jag säga att jag mår bra?!... jag gör det ändå!! Jag mår så in i helvetes jävla bra! :D
Imorn inleder vi en ny skolvecka... fram till torsdag ser schemat ut som vanligt men då ska det Springas Lucia-staffett.. den där fotograferingen får vi se hur vi gör med.. vet inte om snön ställer till det?! på Lördag blir de lite kalas för mig :) med farmor och farfar och Pappa m familj.... på Söndag kommer Mormor & Kjell hit.. ev Morfar & Siw också...
Sen inleder jag min sista vecka som tonåring!!! min 20årsdag kommer närmre för varje sekund som går :)
det bästa med det hela är att jag kommer få spendera helgen med de människorna som jag gillar bäst!
Jag vet att det kommer bli underbart :) de sägs ju att livet blir vad man gör det till! därför ska mitt bli awesome!
 
funderar lite på löften inför min 20årsdag och livet som börjar efter den!.... Livet, händelserna som har varit under dessa 19år.. har minsann varit som en berg- och dalbana och jag vet att jag kommer avsluta dessa 19år på topp!...och fortsätta mitt liv med fokus på att ha såjävla kul och må bra!!
Jag har bestämt mig för vad jag vill
Så nu dessa sista 12dagar... ska jag bara vara, fokusera 100% på skola, Lastbilskort och min finaste Madenta!
som jag för övrigt är galet taggad till att jobba igång igen :)  
 
Hur var min 1 December då?? Awesome!!
Vaknade med mina vänner i Kristianstad, gick till coop för frukost, sen runt lunch åkte man hem... vid 3 åkte vi till Älleköpinge med Hoppsan i transporten.. Lucia firande!!
vid 7 kom Hanna och hämtade mig.. sen begav vi oss till Åhus och Rio för lite mat :) blev en trevlig stund med massor av prat och skratt :)
halv 10 hoppade jag på bussen till Rinkaby.. en trevlig kväll med Anne & Peter, deras granne och barnen :)
så sjukt välkomnande att komma dit :)
igår när jag öppnade dörren möttes jag av söta Maja -"Ewe ?!..ja!... Äntligen!"
naw.. underbara ungar... sen blir det kramkalas med Casper å Maja!
 
<3 min bebis!
 
såhär sammanfattar fredagens trevligheter <3...
Alkoholhaltiga drycker, Sötaste vännen Mikaela,
2st lagom onyktra pojkar avslutar kvällens partej med en svängom!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0