I look up at the stars, And somehow I feel closer

If you can hear me now
I'm reaching out
To let you know that you're not alone
 
I have faith in you
That you're gonna make it through another night
Stop thinking about the easy way out
12-12-12 idag.. 2dagar kvar!! säger bara 14 December nu jävlar kör vi!! låte det spåra.. låt allt bli så sjukligt jävla bra! Everything happens for a reason!! meant to be is meant to be!!!
 
Nu ikv skulle jag ju rida.. men när det är massa minusgrader så är det minsann inte snällt mot de små liven att hålla på och springa runt och anstränga sig!
så de fick gå rakt in i boxarna och tina upp typ.. haha! ää de klara ju kylan egentligen men ja tycker ju lite synn om dem.. + att jag själv fryser (de ska jag inte ljuga om!)
 
Imorn är det Lucia! och Terminsredovisning i skolan... sen på vägen hem svänger jag inom Rinkaby och hämta upp Maja... så får hon hänga med hem för att sedan rida bojsen.. men innan dess ska 7 hästar tass hand om! haha! men de fixar jag i ett nafs så de kommer bli bra :)
 
men nu Bonde söker fru!! jag blir så glad så jag nästan spricker när jag ser hur folk är och blir kära upp över öronen!! naw!! :D
 
En bild på mig och mina 4 hästar!! :D
 
awe... mina 2 Prinsessor! 2013 here we come :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0