I'm feeling great, I'm feeling awesome

Skiter i om du är tjock, smal, fin eller ful
Den enda regeln är att du ska ha så jävla kul
livet blir vad du gör det till
 
 
Juldagen 2012!!! A night to remember!!
Jag och Hanna dansade loss inne på Bånken med massor av trevliga helt random människor!! släppte allt och bara körde!!
När Bånken stängde tog började vi fundera på hemresan... jag tog kontakt med Tobbe som var på Grand...
Lite senare sprang jag in i Laban och Robin... vi bestämde oss för att följa med på deras upptåg!
Kvart över 3 blev det Taxi... med självaste Göran! sjukligt trevliga Göran... hur välkommen känner man sig inte när man möts av -"Hej Evelina! är allt bra med dig?... hur känns det att vara 20?"
vi släppte av Hanna hos sin kille... Tack för kvällen Hunnybunny :D
Sen fortsatte vi andra mot Rinkaby!
Massor av snack med Göran... haha han har ju sina teorier om mig och mina favoritpojkar... (men vem har inte??) Jag svara som alltid... Vi är så sjukligt bra vänner!
Framme i Rinakby blev det tusen tack till Göran.. och på återseende! ;)
 
Sen blev det tack och hej till Tobbe och Laban! Fantastiskt trevligt avslut på denna kväll!!
Dags att leta upp en säng... Sorry Lina det blev din haha! ;) är man inte hemma så får man skylla sig själv :P
 
runt 4 somnade man (Det skulle ju traggas.. haha).. sen ringe klockan kvart i 9!... upp och hoppa!
Robin skulle Packa för att åka till tåget... Peter var snäll och körde mig hem när vi hade lämnat Robin på stationen... så nu sitter jag här mår så in i helvets jävla bra!!
alla bekymmer som tidigare har funnits finns inte mer!!
 
nu kan jag helt utan problem kliva in i 2013... Ung, Frisk och starkare än någonsin.. både mentalt och fysiskt!
jag har hittat de vänner jag vill vara med.... <3 puss på er allihop!
 
I hela mitt liv har jag letat utan att veta,
Alldeles bredvid mig i nästan femton år
Citatet stämmer så man nästan ryser!....
Helt ärligt, finaste & ärligaste vännen har egenligen funnits här hela tiden!
Ibland behöver man vara växa ikapp verkligheten.. Meant to be is meant to be!!
På ett eller annat sätt kommer vi alltid att vara vänner... det vet jag!
 
nu blir det Kristianstad och MELLANDAGSREAN!! Presentkort från de fina folket ska handlas upp ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0