I'm ten feet of the ground...

It must be like paradise,
If only someone could tell me how
So please start rolling the dice
Cause I can feel that my time is now.
It must be like paradise.
Confused, reduced to a life where I'm no longer in control
All in all I got used to be
I'm not afraid, I played all the cards that I was dealt
But this is new, I'll just have to wait and see.

Some things will change  -
Don't know what to do, but I'll live.
 
OMFG!!!!! Jag är nu ägare till ett Lastbilskort!!  hur jävla amazing är det då???!
11:15 idag darrade jag typ som ett asplöv! sjukt asså!
men ca 90min senare var jag gladast på planeten!!
 
mot skolan med ett gigantiskt leende på läpparna :D där blev det lite syprover gjorda! A-delen är nu klar.. helt sjukt fröken Wahlström är i fas!!! och kan med gått samvete gå på Jullov imorgon :D
 
Ikv kom Maja och red Bojen.. fick ta de lite lugnt då det är halt på vissa ställen, men de löste det bra! dock får mina prinsessor vila :(
 
Imorgon är det Jullov wiee!! och det luktar utgång!!!! med mina underbara vänner!... inget bestämt inu men vem säger att jag fröken Wahlström ska sitta hemma och ha tradigt när mina kompisar är ute och roar sig... nej inte en chans i världen!! så vi ses nog på Bånken imorn mina vänner! :)
 
nu ska jag minsann snart hoppa in i duschen.. imorn kör jag till skolan för sista gången detta året!!
Btw jag har även gjort en annan grym sak idag!
skickat in en ansökan till Youngrider Academy..! en satsning inför 2013 8st ungdomar mellan 18-25 får chansen att ingå i detta... 4st hoppryttare och 4st dressyrryttare! ... så håll tummarna fram till mars nu ;) haha!
 
 Min lilla ansökningsvideo... sjukt svårt att hitta några klipp och sen klippa ihop det... skulla bara vara på 2min!
men erkänn att hon är fin! åh! vad jag vill träna nu!!! ge mig bättre väder!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej. Vad roligt du sökt in.
Vad är det för något?
Håller tummarna för dig då, spännande.
/ Alexandra

Svar: Hej! ja det är en riktigt chansning... det är ngn typ av sattsning i sammarbete med Agria, Leksand och Krafft tror jag att det var.. de tar dock bara in 8st i hela sverige... 4 dressyr å 4 hopp
du ska ha ridit LA under 2012 men inte ha startat MSVB mer än 3ggr....
lite svårt att veta vad de letar efter då de ända man skulle göra var att skicka in en bild och en 2min video.. sen skriva vrf de skulle välja en... inget om vilken häst man hade eller vad den gjort osv... (vilket känns skönt.. då har alla lika stor chans egentligen.. ingen kan leva på gamla resultat)

Tack :D
Evelina Wahlström

2012-12-25 @ 11:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0