Now's the time for us to say.....

Happy new year!!!
Nu kör vi!! 2012 kan ni läsa om nedan och nu hoppas jag att 2013 blir lika bra om inte ännu bättre!
 
 
Januari: Började Kluven på min framtid, Arbetslös men planerade kommande sommar med syrran! Hennes Student, Liseberg, Camping. (sen att några av planerna sprack... i slutändan gjorde det inte så mkt)

Februari: Fikade med Linn, Besökte Ishallen med syskonen på Sportlovet!
Åkte till Sommarlust med Hanna Dansade med underbara människor till Lasse Stefanz,
Göteborg Horse Show. Fina ekipage, Shopping och vänner!

Mars: Började med en galen utgång med Hanna och Linn! Jag & Linn träffade senare Robin & Kevin… stannade i stan hos ngn random,
Årsdebut i Kristianstad, Tävlade i Olofström, Grillade med Syrran & Viktor på stranden,
Utgång m Hanna & Emilie O’learys träffade Robin & Laban, tjejerna åkte hemmåt och jag fortsatte festa med grabbarna :) 
Fick jobb på InfoOne

April: Tävling Willands 3.a i LA:4! Tävling Färshärad,
La Vesta kom, jag fick "uppdraget" att träna & Tävla inför försäljning
Sommarlust &The Playtones förfest hos Tobbe

 

Maj: Chrille hade sin 23års fest här i Härnestad!
Dagenefter En dag jag gärna glömmer, det som inte fick hända hände.. Lina Trillade av La Vesta och slutade med en hjärnskakning 
Maja & Casper började rida Nisse & Fille,
Tävlingsmeeting Björbäck,

Juni: Jag fick följa med fam Björklund till High Chaparral,
InfoOne gick i konkurs jag blev arbetslös igen,
Emilie tog studenten! och detta firades med ordentlig Fest,
Tävling Åstorp Debut La vesta lyckades vinna andra klassen!,
Hamnfesten i Åhus med trevligt folk och bra musik!

Juli: njöt av livet på stranden med Madenta,
Rix FM festival med bästa Lina,
Fick följa med Robin & hans småsyskon till Danmark, Legoland + Lalandia
Tessan hade 25års fest,
 Vi köpte Bojsen som Maja senare började rida!.
Jag var lägarledare för barnen på Ponnyskolan

Augusti: Tävling Södra sallerup 1.a kval till MSV:B,
Festade i Rinkaby,
Lägerledare för Dagridläger,
Tävling Willands, 2.a MSV:C 1.a LA:4 Kval till MSV:B,
Skolstart Textillinje på Önnestadfolkhögskola!
Nationell Debut med Madenta på Flyinge!

September:
Camillas uppfödning I'm Bonacento visades på riksföl! 
Släktkalas + O’learys med Anne, Peter, Mamma & Robin 
Klubbtävling Casper och Madenta!, Maja och Bojsen, Alvin och Katja.. samtliga lika duktiga!!
Åkte till Stockholm klev på Viking line och lyssnade på Smokie med Anne, Peter, Mamma & Robin!

Oktober: Skolresa till stockholm!
Årliga Kick offen åkte dock med Mikaela och Bowlade med Tobbe, Oliver, Jenny & Laban,
Russkul Caper & Maja var super duktiga med Bojsen i både tömkörning och ridning!
Festade i Rinkaby med Robin & Laban & Oliver

November: klassen fick plocka ner Lars Wallin utställningen i stan!
Galen natt på Grand med Tessan, Robin Laban & Mikaela!
SpontanUtgång m Robin & Laban O’learys träffade Tobbe & Mikaela.

 

December: Lucia på Älleköpinge,
La Vesta kommer hem igen,
Min 20årsdag firades med bästa på Sommarlust med Dans till Lasse Stafanz!,
Klarade C-kortet!!
Skolavslutning + utgång trevlig kväll tyvärr en dåligt avslut, men hade trevligt med mina vänner iaf!! 
Juldagen! Sjukt bra kväll! bästa på året skulle jag tro! fick fira med mina älskade vänner!!!!!

 

Som ni märker har året varit fyllt med massa skoj!!
Tyvärr blev ju Madenta halt på hösten så tävlingsäsongen fick en snabbt slut. men nu är vi på väg tillbaka och gör oss redo för nästa säsong!! Så 2013 du är välkommen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0