Rule number one, is that you gotta have fun

I don't know why I did the things I did
I don't know why I said the things I said
Prides like a knife it can cut deep inside
Words are like weapons, they wound sometimes
I didn't really mean to hurt you
I didn't wanna see you go
I know I made you cry
 
If I could turn back time
If I could find a way
I'd take back those words that've hurt you
and you'd stay
If I could reach the stars
I'd give them all to you
 
NEJ Evelina Wahlström NEJ!!!!! du skulle inte vilja vrida tillbaka tiden och göra om saker!... Du vet att du har det så in i helvets bra! du har allt du någonsin önskat!
jag har gjort mina val här i livet, och jag ser faktiskt ljust på framtiden!! Jag står för allt!
och kommer stå för det som kommer ske i framtiden.. för ingen är perfekt! konflikter kommer vi alla stöta på!
 
Vaknade i morse med värsta humöret ever.... usch... piss dag! vet inte om jag ska skratta eller gråta!
blev lite bättre efter Julkalendern.. asså Mysteriet på Greveholm! så awesome!! (haha skulle förklara det för Anton igår... gick sådär,, sen kom vi fram till att han är född 1år efter första Mysteriet på Greveholm!!)
Sen hoppade jag in i Bilen och körde mot skolan... Snökaos eller nja.. framtill Åhus sen var de lugnt!
Skolan sög!! kan bero på humöret.. men vi skulle iaf bara fixa klart våra saker inför redovisningen på Torsdag... så jag var ju inte för aktiv med tanke på att mitt var klart!
Passade på att ringa Lina på rasten.. i hopp om att hon skulle få upp mitt humör! funkade för stunden :) puss på dig vännen!
 
Efter lunch körde jag till stan och mötte min Lastbilslärare... 3timmar körning väntade! Peter Lyckades som vanligt att få upp mitt humör med hans sjuka humor och berättelser om allt från himmel till jord!
Körningen gick bra... Landsväg + Motorväg + Stadstrafik och Snö på det! check! nu är det ganska nära en uppkörning! inget bestämt men... har ju en deadline!
 
Nu ikv har jag pysslat om Viveckas hästar.. och mina 4 :) ingen ridning idag...
Imorn blir det skola... lite redovisning av konsthistoria. sen ska jag hem. rida mina 2 prinsessor och ta hand om Viveckas 3 :) Ska även fixa en present till Anton! han blir ju trots allt 15!!
Anton (om du läser) på Lördag smäller det!!!!! Kommer bli så awesome :D
 
puss på er så ska jag krypa ner i sängen.. dra täcket över huvudet och bara sova!!
 
Viveckas 3 sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0