There's a little secret I would like to tell you

Nej mina vänner det finns ingen hemlighet (inte som ni ska veta iaf)... de är sedan länge "ute".... ;)
 
You don't know what you got till you're missing it a lot
- Du vet inte vad du har föränn du saknar det!!
 
There might have been a time
When I would let you slip away
 
Så sjukligt jäkla sant! men jag har bestämt mig... njuta av den tiden jag har! med precis allt och alla! du vet aldrig när du behöver ändra något.. det kan vara precis vad som helst, men snälla ni ta aldrig något förgivet!
 
Skola idag då... Konsthistoria, helt okej faktiskt.. men för mig blev det bara halvdag för mig.. jag skulle ju på "äventyr" :)
Jag och Ilona skulle hämta hem La Vesta :D wiee! så nu står hon i mitt stall och äter sitt kvällshö :)
underbara häst! skrittade henne en liten sväng nu ikv.. kunde inte låta bli lixom.. hinner inte rida imorn pga Lucia-staffetten.. men på Fredag då blir det hon & jag på fältet!! precis som förr :P
denna gången har vi inte bestämt ngt om hon ska säljas eller ej.. så vi får helt enkelt se vad som händer... jag har kvar henne så länge iaf :D
 
Imorn blir det skola och sen Lucia-staffetten.. usch finns en risk för att de blir en aning kallt ;) men bit ihop och spring!!
På fredag blir de skola sen ska jag prata med Vivecka.. har ju hennes hästar nästa vecka, vid 14 kommer Jennifer dags för fotograferingen :) hoppas på fint väder och att Madenta uppför sig haha! men de ska nog gå bra!
 
tänkte bjuda på lite bilder :) Ida har framkallt sina bilder från Stockholm... svartvita underbara bilder blev det :)
 
Jag och min underbara vän Madelene! Ölandstjej ut i fingertopparna med fantastisk Kalmar dialekt! :)
kommer sakna dig till hösten vännen....!
 
Kärlek <3... Madenta har nog saknat La Vesta precis lika mycket som jag... hon är iaf välkommen hem!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0