14/2 2012.. En helt vanlig dag!!

javisst.. en helt valig dag! även om folk säger att de är Alla <3 dag elr Forever alone som alla dryga och deppiga singlar säger!! va fan, vill ni inte vara singlar.. ta tag i de då!! världen är full av underbara människor! finns ngn för alla sägs de ju!

Denna "högtid" är nog den fjolligatste ever! köpa massa presenter, rosor och choklad till sin älskade. visst gullit och rart meen gör de en helt vanlig random dag ist och inte bara för att de ska vara Alla <3 dag. jag lovar att de kommer uppskattas mer!!

jag låter nästan lite sådär bittar som alla "forever alone" men icke!! jag är så sjukt happy! och trivs, lever livet som singel :) den dagen jag vill ändra på de lovar jag att jag börjar leta! men innan dess tänker jag leva mitt liv och gör precis som jag vill!! 
men självklart gläds jag åt alla er som hittat eran älskade. 

men puss på er allihop och ha en HELT VANLIG bra dag!!!  

men lite love får man ju bjuda på :P njut av Taylor Swifts underbara låt Lovestory!! <3 puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0