9/2 2012

jahopp då var de Torsdag!

När man fodrade hästarna kl 7 var de typ storm,, snön yrde och jag ville bara in igen fort som f*n tillbaka till sägen!!! hästarna får vänta till 9-halv 10 med att komma ut!!
men  runt halv 9 ringde mobilen.. Eva ville ha lite hjälp med stallen och hästarna.. så självklart ställer man upp :D

så hästarna fick åka ut runt 9,, egentligen brydde de väll inte sig men fryser jag så tycke man ju synn om hästarna haha!! (Känner ni igen er?!)

Förmiddagen gick fort, mockade lite boxar, red Banditos och Zorro.. som var väldigt fina (som väntat) hihi!

nu blir de Adamlive på TV3 men först bjuder jag på en liten bild jag tog mig frihet att knäppa på lille Banditos!
tycker även att ni ska besöka Camillas hemsida... de är ju faktiskt hon som har de finfina hästarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0