Dag 3: En låt som betyder mycket.

hmm.. vrf ska man välja EN?!
de går knappt :P

Men bara för att så kan jag väll välja denna :) Stronger med Kelly Clarkson.. en låt baserad på mitt motto (What dosen't kill you makes you stronger) mycket mer än så behöver jag väll inte säga....
Gjorde det lätt för mig och tog den som ploppade upp snabbast i huvudet... annars har man ju en enorm musik samlig!! MP3 innehåller väll ca 500 låtar! minst haha! men så är den ju alltid igång också ;)... kan INTE leva utan! där finns allt möjligt!.. allt från rock till dansband och lite fjortis pop där imellan ;) Lite som en gott och blandat påse..!  Något för alla och för alla humör osv!!!
börjar bli lite fullt så kan inte lägga in så mkt mer :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0