För de första.....

I don't giva a shit..!! jag bryr mig inte.. på ren svenska!!! och nu snackar jag om den lille bebisen som har kommit. för er lykliga jäklar som missat detta.. om de finns ngn där ute! så är de Kronprinsessan Victoria som tryckt ut sin unge!... och vips så ska hela Sverige stanna!!!
kan vi inte bara vänta sisådär 10år tills ungen kommer med egna åsikter och hon själv kan fär välja lite... hur kul kan de vara att vara i massmedia sen innan födslen.... stackars unge! hoppas hon står ut! haha!!

ser de framför mig, kaos när första förkylningen kommer, vattkoppor och alla andra sjukdomar som ALLA får genomlida, men nu ska Alla få veta hur när och vrf just denna unge fått de!
visst är de kul att de har fått sitt barn, men resten av världen behöver inte bry sig.. de som vill veta kan ta reda på de!!! fyll inte alla tidningar och framför allt Facebook!!!!!!!!!!

samma skit när Whitney Houston dog!,, En kändis dog av knark!! flera 100 oskyldiga barn dör av svält i afrika varje dag!!!!! då är de ingen som bryr sig, men en knarkande känsid dör.. hela världen ska stanna!!!

usch va många haters jag fick nu.. men Puss på er. jag vet att ni Egentligen tycker samma sak!!! men ni faller för grupptrycket.!




Men Grattis,Grattis till Daniel och Victoria!... hoppas allt går bra med uppfostran, uppväxt osv all de där som alla Svenssons måste ta i tu med, dock utan massmedia... meeen eftersom Svenska folket är de mest förvetna landet så får ni stå ut med de.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0