Grått och trist, men fina ponnyekipage!!

vädret ska man kanske inte klaga på... snön är ju borta och plusgrader har vi ju! man va fan! vill ju ha sol och ännu fler plusgrader.. haha Aldrig nöjd!! hihi!

Gärds har haft ponnytävling idag.. Fanny skulle dit med sin finfina Bouncer och My skulle rida supersöta Balett!
de gick bra för dem båda två :) så duktiga!!
första stunden var man sugen på att tävla själv.. men när kylan började byta igenom kläderna så vände de snabbt vill jag lova.. usch, vi väntar ngn vecka till (haha kom de från MIN hjärna?!..brukar ju vilja tävla varje vecka!!!!) 

blir eventuellt Kristianstad första helgen i Mars.. lokal LA:3, men vi får se! 

nu sitter man här och funderar på om man ska fixa sina sönder trasade naglar... var på EKO igår och de sålde ut nagellack för 10kr st!! hehe de kankse inte sitter så länge, men de gör de inte ändå eftersom lilla jag tröttnar och fixar nytt... 
men blev lite sommarfärger! sådär så man blir pigg och glad!!! :D

ikv blir de Tacos med Melodifestivalen!! 

Godis på tävling är ett måste!!
men man ska ju tänka på formen så tur för mig att de hade mina älskade PimPim
och JA jag vet vad de är gjorda av... men de är lika jäkla goa för de!!
 


Angående tänka på formen så hittade jag denna på www.Nelly.com måttligt finfin, dessa fodralklänningar! hihi
men jag har redan så de "räker" sommarens aktiviteter, Syrrans student och kusinens konfirmation osv, har man redan fina klänningar till.

Kommentarer
Postat av: Martina Nilsson

mycket viktigt evelina! MAN KAN INTE HA FÖR MÅNGA KLÄNNINGAR!! :D

2012-02-20 @ 00:02:51
URL: http://http://abitofadream.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0