Nej de är inte siste februari.. imorgon är en Bonus dag!

javisst nu är vi där igen.. en bonus dag!? vrf i hela friden?!.. aja de är väll bra till ngt men jag fattar inte rikigt vad de ska vara bra te! tror de egentligen är ngt med Solen elr månen och detta Jordsnurrande.. men kan erkänna att jag har inte riktigt lagt de på minnet,, kom igen de händer typ vart 4år.. så viktigt kan de inte va haha!
Fröken Wahlström var inte sådär grymm i skolan, så vissa saker har passerat med åren haha!! Allmänbildning... say what?!!! haha men ja är lia gla´ för de :D

idag har man ridit lilla Madenta en tur på banan! smarta jag lindade benen så fint så fint.. men kom till banan och där var ju ganska blött och någon vattenpöl... och jag undviker ju inte pölarna.. hästen ska ju kunna gå i dem (även om de inte är ngt problem) så sjukt begåvad är man.. kan kort säga att lindorna behöver en tork!! HAHA!

Hon gick iaf, Galet bra.. blev mycket galoppjobb då hon MÅSTE bli rundare i framförallt Galoppen!!
har iaf en bra känsla inför Söndag! sjukt Taggad!!!! å vad jag vill att de ska gå bra, vet ju hur grymm min häst är! PRESTATIONSÅNGEST  detta skräp man lidit av sen man började tävla typ.. haha!!

kommer starta runt 12:30 första klassen...

lite bilder från förra året då red man LC:2, LB:1 då red man på 60% och 63%,, jäkla resa man gjort på 1år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0