Programridning!!

ja justde! och bra gick de vill jag lova! kanske inte så där galetsupermegabra men med tanke på att Madenta bara busat en period så gick de kalas!!!
MiQe var nöjd och glad över att få se oss igen! fick finfina kommentarer och vi var helt klart på rätt väg och som han sa -"jobba vidare med din naturbegåvning"... asså de orden, man blir helt glad i hela kroppen speciellt när de kommer från honom,,, han vet verkligen vad han pratar om! man vill ju inte riktigt tro de men får väll försöka få in de i huvudet :):)
Han jobbar även som Dressyr domare (MiQe Olsson) hör ofta att många gnäller på att han är hård,, men när man får bra så är de bra vill jag lova!

såg precis att jag fått en kommentar från en gullig tjej.. Tack tyvärr har jag inte filmat (dock kommer de kanske bilder då jag såg att ngn hade kameran framme :P),, ska tänka på de till nästa gång :) men kan bjuda på en film från förra sommaren.. då Madenta dansade hem en Seger på 69,74% i vår andra start i LA:1

hon var dock inte lika fin idag,, men nära!! enjoy!!


Kommentarer
Postat av: fanny

fin blogg!

följa varann via bloglovin?

2012-02-16 @ 22:35:20
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0