Bling,Bling och ännumera Bling!!

nu är de ca 1mån kvar till GBG!! vi ska dit och titta på Dressyren och 1,55m hoppningen också! ser mest framemot Dressyren om jag ska vara ärlig :) Alla dessa fina ekipage som dansar fram!
Sen fin ju mässan också.. ska försöka ragga tag i en Kavaj.. köpte ju en i Falsterbo men den var dock förliten så jag har sålt den igen,
Sen vill Madenta ha ett nytt pannband! de gamla har de trillat lite stenar så de är inte lika snyggt längre + att jag vill ju ha ett fint på Kandaret och för att slippa byta mellan klasserna så är de bäst med ett nytt!!
dock är de snuskigt dyra, men de är de värt! de jag har nu är plagiat f¨ån Hööks så de är inte så konstigt att de inte håller..!

I Falsterbo hittade jag ett och blev direkt "kär" men pga av att jag jobbade så hade jag inte tid för speciell shopping + att jag minns inte vilken butik elr märke.. kollade inte änns vad de kostar!! så jag hoppas att GBG kan erbjuda mig det eller ngt bättre... till rätt pris också förståss..!
har hittat en bild på Google det är ngt liknande och bilden är lite missvisande.. men vad jag minns så glittrat de som tusan!!!


De där med Bling,bling kan jag bara inte vara utan!.. går inte!!
Jag har ett OS-armband som jag fick av Mamma 2008, sen dess har de suttit där på armen och kvalitén är SUPER!! bara ngn enstaka kristall som har trillat,, men då får ni tänka på att jag alltid har det på mig även i stallet, vid ridning ALLTID!

sen har jag massor av andra armband, Smycketskåpet är "fullt" meen det finns ju alltis plats för mer hihi!!
här är några av dem.. b,la ett Thomas Sabo som jag fick på studenten av mina fina vänner på Älleköpinge! Perfekt! går att fylla med massvis av berlocker! även ett annat "läder" armband som man kan trä på fler berlocker,, fick jag av släkten på studenten!! (Missvisande mobilbild dock)



som sagt Glitter, Bling kan man ALDRIG få förmycket av!! enligt mig då ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

åh vilken fin blogg!

Älskar din header, den är söt men samtidigt så visar den vilken ball blogg du har.



Bra jobbat där tjejen, go for it :D



kram

2012-01-28 @ 22:05:29
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0