Jag är så sjukt stolt

.. Ibland slår tanken mig på vilken resa min underbara Madenta har gjort! och den är inte över än.. på läänge hoppas jag!!

självklart har alla hästar börjat på samma sätt,, men jag kan inte vara annat än stolt över lilla Madenta!
hon kämpar verkligen och vill göra som jag ber henne om även om de är svårt och hon  inte alltid förstår.. så känns inget omöjligt!

I höstas debuterade vi Regionalt.. så sjukt nervös... var vi redo?!.. men jag fick lixom bekräftelse på att vi var det finaste hästen leverarade redan från debuten och andra starten gick mkt bra och det blev en 2.a plats!!
Magiskt! och en gnutta overkligt!!

Kommentarer
Postat av: Camilla Gustavsson

Ja jag vill ju verkligen tävla NU! :) Vet dock inte om vi var så jätte samspelta i helgen, han var lite över taggad :) Men kul var det!

2012-01-30 @ 17:30:59
URL: http://camillagustavsson.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0