Kristianstad med Linn!

fantastiska dag! även om den inte gick som planerat (skulle ju rida min pärla efter stan) ;)
Dagen spenderades i stan med Linn! hämtade henne vid halv 1 så vi var i stan runt 1.. och min lilla bil rullade hem på gården kl 8!! helt sjukt så långe har jag nog inte varit i stan under mna 19år!! men tiden går fort när man har roligt Right?!

Blev väll ingen shoppnig direkt.. skulle ändå inte ha ngt,, men mina Svarta Jeans från Cubus fick följa med hem. har lääänge velat ha dem men har inte funnits i min storlek.. men nu jäklar! så 199kr fattigare! älskar verkligen Cubus priser!!! detta är mitt 4de i olika färger ofc.. elr 2st är likadana men de ena paret är sjukt utslitna, mormor fick byta blixlås för ett tag sen haha men sjukt bra kvalité annars och sköna!!
väntar bara på att de ska få in vår färgerna - ett par vita!!!

mitt i allt börjar de snöa!! usch och fy så vi tog paus på Favoriten och Kebaben var lika god som alltid ibland älskar jag staden!
Sen ut i snön men tyvärr stänger ju stan 4 så lite smått brott hade vi då Linn skulle hitta klänning som gick sådär,,,
men sen gick vi in på House of Bagels och där blev vi kvar kan jag säga!! vi hade för mkt att prata om och stolarna var sådär farligt sköna + att snön vräkte ner så kännde inte fö att gå ut och köra hemmåt...
men vid 7 var de dags att begeoss då hade de slutat snöa för ngn timme sen ;)
men halt som FAN på ren svenska!! aja bara att kasa hemmåt!
70 på motorvägen där folk brukar bränna på i 120!! nu blev man inte äns ifattkörd trots 70km/h då e de Halt!

men de fick prima så ingen skada skedd, men de var ju lita halt ;)

nu en bild från min Istagram som jag btw tycker att ni ska följa wahlstrome

Kommentarer
Postat av: Tania Aalto

Bloggtävling! http://stensholmen.wordpress.com/2012/01/21/vad-ar-snyggast/

2012-01-21 @ 22:15:44
URL: http://stensholmen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0