Tiden går!!

ja man hinner knappt med längre ;) men de gör inte så mkt för snart drar ju tävlingarna igång och innan vi vet ordet av så är de vår/sommar!!!

idag har jag och mamma varit en tripp i stan och på Eko, blev lite smått och gott ;) blev b,la en hårtrimmer, har ju en vanlig klippmaskin men behöver en mindre och de fanns ingen till djur som jag ville ha. så in på siba och skaffde en vanlig hårtrimmer....
Dags att klippa Madenta! sagt och gjort denna gången klippte jag hela huvudet! finfint.. har inte vågat innan men nu är de några veckor kvar till första tävlingen börjar på Gärds, så pälsen hinner växa ut en del och jämna till sig! vilket behövs då hon inte ville vara helt stil när jag tog huvudet och sen varade inte batteriet så länge (jag laddade ju inte den efter jag köpt den) så fick ta en del med den stora klipparen och inte så lätt med storklippare i huvudet ;) men imorgon blir de att fixa lite detaljer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0