Torsdag!

då har man precis fått helgens "schema" haha de lät som ngn dåligt ;) men så är inte fallet.. jag ksa hjälpa min tränare att ta hand om hennes hästar när hon är iväg.. så vi får hjälpas åt :) hon tar ju mina om ngn vecka när man ska till GBG horse show!!!
så nu vet jag iaf när jag ska göra vad.

annars blir helgen lugn! hoppas på plusgrader så man kan börja rida mer seriöst igen +att hästen kan får gå av sig lite energi i hagen ( hon brukar vandra runt heela tiden men nu går de inte då de är så knögligt) så energin kommer ut när man ska rida och eftersom de är hårt i marken så kan man inte göra så mkt!.. ondcirkel?!

men iaf! har nyss bokat biljetter till BIO!! jag och Syrran ska se New Year's Eve.. har velat se den sen innan nyår.. men lilla Kristianstad har inte släppt den förrän nu.. så på Söndag är de dags!

Från skaparna av Pretty Woman och Valentines Day.. så vad kan gå fel lixom!!! ?!
hööga förväntningar vill jag lova! men de blir nog bra!


ni får ha de bra,, och jag kanske inte har världens bästa uppdatering under helgen,, men back on Monday!

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Hej! Nu har jag en ny bloggtävling på bloggen där du kan vinna ett 4-pack transportskydd i valfri storlek från Amigo/Horseware. Passa på att tävla medans chansen finns! Klicka på länken för att komma direkt till tävlingsinlägget: http://stockholmsjenna.se/?p=5419

2012-01-26 @ 22:18:55
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0