Falsterbo Horse Show!

vid 8 tiden kom fam Björklund.. Falsterbo horse show var nästa mål! dags för nästa generation och upptäcka hästmekka! haha! en annan har ju varit där sen man var 6-7år typ :P
och de blev minsann den snabbaste resan till Falsterbo ever!! INGEN KÖ!!! helt sjukt! annars brukar vi börja köa i höllviken och är där fritt så nog f*n är de dags för bro-öppning.. men icke! full fart hela vägen fram + att de har gjort om parkeringen så vi fick mkt närmre till ingången än vad vi brukar.. i värsta fall har man ju parkerat på stranden! haha!

det blev verkligen lite av allt på Falsterbo, träffade några bekanta, Shopping, fina hästar, sol, regn och massor av skratt osv!!
var ju även tvugna att köra till Cafét inne i byn.. där de serverar sjukligt god äkta Italiensk glass!! :D mums!

De blev en del Shopping, De hade verkligen ett dröm erbjudande på Back on tracks nättäcke.. sänkt pris + att du fick med ett schabrak som bara de kostar typ 600kr!!
Ridbyxor.. ett måste! mina andra var seriöst super trasiga!!
Tävlingsskjorta, fyndade en snygg långärmad, slippa frysa till hösten!!
Maja fyndade också till Lille Bojsen.. haha så söt, hon handlar till min häst! aja hon kommer ju använda det mest :P det blev ett träns, borstar och en grimma! redan bortskämd! naw!!

har provat sakerna nu ikv och de satt som en smäck.. elr ja tränset var lite stort, men inget några nya hål kan fixa till!! han fick även Snoddas gamla pannband!!

haha så otroligt charmig bild, lille Melvin såg inget så han fick hoppa upp på mina axlar :P



Jag tycker faktiskt att jag & Maja gör ett bra team,, mitt önskemål - Ludd och hon ville att den skulle va Blå!


Lille söte <3.. längtar helt galet mkt tills man kan sätta igång och utveckla denna stjärna!!


Allt för min Bebis <3 äntligen är Back on track täcket hennes!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0