Historien upprepar sig...

Javisst.. OS historien från 2008 med en liten murdel ifrån Rolf-göran Bengtssons OS-Guld Men nu var det Sara Algotssons tur.. hon låg i ledning efter fin dressyr och felfri terräng... sist ut! med allt i sin hand!
men tyvärr rullade sista bommen ur skollan!! precis sin för RGB när han & Ninja var i murdelen på sista i omhoppningen... men ett OS-Silver är minsann extremt bra!! Grattis till Sara och Wega!
Även grattis till hela laget som slutade 4.a.. lite retsamt att missa medalj men så är det...

Jag har ridit Madenta idag och hon känns ganska fin!! på Söndag blir det ju Tävling!! har även anmält till Willands den 18-19 äntligen ska man rida LA:4 det blir även båda MSV:C klasserna! därav 2 dagar.
Sen ska det pluggas!! så vill komma in i det innan man drar igång igen.. + att träningarna drar också igång.

Bojsen har också gått en sväng.. underbara ponny, vilket kraftpaket!! imorgon kommer Casper å Maja!

nu ska jag snart kolla på film!! LOL med Miley Cyrus i huvudrollen!! har längtat efter denna film sen jag såg trailern.. + att Miley jag länge beundrat! hennes stil, och hur hon vågar vara sig själv och stå för det!!
Älskade för övrigt den andra filmen.. The Last song!!

Javisst jag har tagit efter henne när det gäller stil... men sånt är ju faktiskt tillåtet.. gillar man ngt så är det bara att ta efter och MAKE IT WORK!!

puss å hej så hörs vi mina söta vänner.. och läsare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0