Life is a game of give and take

nu är det dags för OS-invigningen och vem är Fanbärare om inte våran Rolf-Göran Bengtsson!! Älskar att Sverige har fattat! hoppas verkligen att det blir ett bra OS för alla! men speciellt Svenskarna!!
Ett OS-guld i Hoppning hade ju inte suttit fel.. RGB tog ju silver på Ninja sist.. men nu rider han Casall.
Sen hoppas jag självklart på En dressyrmedalj också!! min personliga favorit Partik och Scandic får mer än gärna stå för den :D









Kan inte undvika att gå in och trycka lite på "spåkulan" på FB.. ibland träffar de sådär läskigt rätt... haha!
idag blev det lite rätt iaf.. denna sommaren vet vi ju alla att jag har upplevt mkt!! :D så sjukt tacksam!


Lille Bojsen och jag tog oss en tur i värmen! han är helt frisk nu och har så sjukt mkt energi!! Maja kommer i helgen och det ska bli sjukt spännande och se vad hon tycker! jag är storm förtjust iaf! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0