Lördag!

Regnet har hittat hit... inte för att de drabbar mig speciellt, mina hästar är sig själva igen, de har varit motsträviga ett par dagar, men nu är allt som de ska :)
Tråkiga nyheter angående Bojsen!!! Madenta gav honom ett väldigt otrevligt välkomnande! hon satte sin sko på hans sena bak!! men han går nu rent i skritt och de har blivit väldigt mkt bättre på bara en natt..
vet inte vad som hände de var kompisar alla 4 men den gick något snett, usch!!

iaf jag har även tagit tag i min kreativa sida! impuls köpte ju en klänning från Nelly.com och den satt som kom och hjälp mig och dö!! men ville icke släppa den! så jag bestämde mig för en makeover!!!!
BTW Falsterbo har börjat och för första gången känner jag absolut inte för att åka dit. punkt slut haha!!

imorgon blir en lugn dag, på måndag ska jag träna för Ulf Lind, mer om vem han är en annan gång.. sen blir de Rix FM festival i Kristianstad med trevligt sällskap hoppas jag hehe!!
sen kommer Casper å maja på Tisdag sen är veckan igång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0