Mean Girls - Rachel Crow

hittade denna låten på YT, kan inte låta bli och publicera den och lyfta fram budskapet!!



Detta är ett problem som alltid har funnits och kommer tyvärr alltid att finnas... de där "mean girls" kommer alltid att finnas, suck!
säger bara högstadiet...... fy fan! (men de tar vi en annan gång) även om jag alltid haft skinn på näsan och inte direkt brytt mig så vill jag faktiskt att ni ska veta att jag råkat ut för "the mean girls" men ni ska också veta att deras "gäng" splitras.. vilket de alltid gör.. man söker olika gymnasium, sen väljer man olika vägar i livet. så ett litet tips, håll ut de är 3år av era liv.. elr ja de kan ju hända att man får stå ut med dem redan från låg/mellanstadiet...men snälla vänner stå ut, skit i dem! de är egentligen bara osäkra på sig själva.. ha ni någon gång hört elr sett dem "hacka" på ngn när de inte är i sina gäng?!.. nej just de!

så nog om detta, ni ska iaf veta att ni är bäst man bli aldrig ihågkommen om man följer strömmen!
xoxo Evelina Wahlström - One of a kind hihi!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0