random...

rubriker är inte min sak direkt!
Måste börja med att säga att Ridsport OS inleds förjäkla bra!! Fälttävlan har börjat och igår var dressyren.. som jag missa, men idag var terrängritterna... alla svenskar briljerade med felfria ritter.. förutom några tidsfel på vissa men felfria på hinder iaf!!
och Sara Algotsson ligger i delad ledning inför morgondagens banhoppning!! som BTW SVT har valt att visa mer av än planerat!! Grattis SVT grattis!!
det svenska laget ligger på en bronsplats inför morgondagen! så nu håller vi tummar och tår att det iaf kan bli ngn medalj!!

Madenta har vilat idag.. gick en liten sväng med henne nu ikv, imorgon ska det trimmas!! tävling på Söndag
MSV:C1 & MSV:C2 i Södra Sallerup :) 
Lavesta går på bete och ska vila nästa vecka.. men ska rida henne lite iaf denna veckan, kan ju inte bara släppa en häst från tävling till full vila en vecka... men hon behöver äta upp sig lite!

nu ska jag chilla med kakor och Cola framför Wallander! 
jag fortsätter min dåliga diet haha! Pizza m familjen Björklund igår! de hade förbestämt men jag och morsan hänka på... tyckte att vi var värda det :) så det blev en trevlig em i Rinkaby igår :)  

som jag brukar så sitter jag och bläddrar runt på FB och Instagram.. där hittar man massor av bilder/texter.. vissa träffa en andra inte..

Jag har lyckas träffa en bunt med underbara människor några av dem har blivit som de "STORE brödrar jag aldrig fick"
Tycker verkligen att alla förtjänar minst en sådan "storebror!!"


Alla har vi väll just den där vännen som alltid finns där <3


Kusiner!! som ni vet har jag en stor underbar familj med många kusiner.. både biologiska och "ingifta"


faktiskt ganska sant ofta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0