Söndag, Dagen efter....

Igår var det 25års Fest på Schemat!!
Tessan skulle firas! väldans trevligt :D trots min förkylning så åkte jag dit... men det blev en ganska lugn kväll och vi var väll hemma vid 3.. ganska lagom egentligen :P haha!
 
idag har Casper å Maja varit här.. även min lillbrossa Linus :)
Maja skulle rida Bojsen och Casper skulle tömköra!
Sen hjälpt de mig och tömma transporten på Hö, även flyttat några halmbalar....

Tömkörningen gick kalas bra! Bojsen vet verkligen vad han ska göra och Casper lär sig snabbt!!
Ridningen för Maja gick också Kalas! Maja är tuff som bara den och Bojsen är så pigg och glá..

ska bli riktigt kul och fortsätta jobba med dem alla 3!! Bojsen är verkligen så fin! och bara 4år.. helt sjukt att man skaffar en sällskapsponny och får en så fin ridponny som utan tveckan skulle kunna tävla i framtiden!!
men det får 2013 avgöra.. om det finns ryttare och hur han är i träning osv!

nu ska jag kolla igenom lite planering inför veckan... jag ska ha Ponnyskola på Älleköpinge denna veckan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0