Tävling!!

Dags för 1,10m debuten med Lavesta!! och hon lotsade mig igenom det utan större problem!
Älskar den hästen :)

fick dock 2 ganska tidiga bommar med oss.. nr2 & 3.
2.an var en lätt touch, låg och rullade lite i skollan, och nr 3 var en bakbom.. även en liten touch.. fick lite dålig höjd i språnget. så vi landade lite för tidigt! 

men annars känndes det helt okej. vi fick sätta vårat sammarbete på spel i kombinationen.. vet ej vrf men hon trängde till vänster men jag hann rätta henne men tyvärr blev det långt inne i kombinationen.. men vi tog oss igenom.. kännde verkligen hur vi jobbade ihop!! love it!  

var faktiskt inte ett dugg nervös idag!! inte äns när jag gick banan.. annars brukar jag alltid kunna bli nojjig över höjden! men med Lavesta känns det verkligen som om inget är omöjligt :D

nu får ni en film från dagen! lämna gärna en kommentar  om ni orkar haha!

fina häst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0