Tävling!!

Helsingborg idag med Madenta!

LA:3 64,5&
MSV:C1 60,8%

kan väll säga att jag iaf är nöjd och känns skönt att passerna 60 sträcket i MSV:C

ritterna känndes helt okej.. ngn liten miss men det får man räkna med ':P
i MSV fick vi en 7,a på vänster sluta!! men den satt som den skulle också.. de andra skolorna gick på 6or.. ganska lagom betalt för uppvisningen. :P

filmer kommer ev.. får se var youtube säger haha.. sjukt segt att ladda upp en film på 5min :P

men här kommer faktiskt vara väldigt tyst på bloggen i helgen!!
jag åker till Danmark imorgon bitti! kommer hem Måndag eftermiddag... impulsiv!!!!
så det blir ingen 80-tals fest för mig :/.. men jag hoppas att alla som ska dit får en underbar fest och blir gláa i hatten,, precis som det ska vara!

bestämde för typ 5 timmar sen att man skulle till grannlandet!! det blir Legoland och Lalandia!! nice!!
visste sen ett tag tillbax att Caper å Maja skulle dit med storebrossan Robin, när han kom hem. så vi fick skjuta fram ridningen till torsdag.. då de skulle vara iväg i början på veckan...
men ändring,ändring... fick ett telafonsamtal när man var ute och red, med en förfrågan om man ville följa med!
självklart haha! legoland lixom.. fräckt! :P

sagt och gjort... imorgon styr vi husvagnen mot Danmark!

puss på er och så hörs vi nästa vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0