Underbara Måndag!!

Whoop,whoop!! jag är så häääääääär lycklig för tillfället!!

Madenta gick helt kalas på träningen! så stolt bli man :D
När jag kom hem hade ett brev från Önnestads Folkhögskola kommit!! Jag kom in!!!
lugn ni har inte missat ngt haha jag har inte berättat om min idé, jag har sökt och kommit in på Textillinjen i Önnestad, den är på 1år och jag börjar den 20/8!!!
jag är faktiskt ganska intresserad av "mode" och kläder osv..även om jag själv inte följer det utan kör mitt race vilket alla borde haha!
men ´jag har faktiskt ganska mkt synpunkter mest på min själv.. matchning osv.. ni som känner mig vet att jag måste matcha min och hästarnas utrustning så gott jag kan.. som t,ex idag!
jag hade vitt linne och mina röda ridbyxor och madenta vita lindor och vitt schabrak med röd passpolar!
detta är en av anledningarna till att jag har svart utrustning... finns ingert fulare än brunt som inte är samma brun.. jag är medveten om att Lavestas inte är samma, men de är inte min häst/utrustning så finns inte mkt att göra haha!!

så jag svävar lite på moln just nu och om en knapp timme åker man till stan och träffar underbara människor,
Rix FM står för musiken! :D

puss och hej så hörs vi... xoxo¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0