Fest när den är som bäst!!

jisses..! de blev precis som jag tänkt mig.. ända reglen var att ha så jävla kul!
och hela släkten var på plats.. alla "Kusinerna"!! riktigt trevlig att träffa alla på en gång :)

tänkte väll egenligen inte berätta så mkt om festen.. men ngn bil kommer ni få!
men de började iaf 17:00 och 02:40 åkte Lina,Matte & Robin taxin hem.. då jag jag och Liffe också in.. resten hade redan åkt sen ett tag.. men vi 5 ville ju inte sluta!
och hade inte musiken slutat så hade vi fortsatt vill jag lova! haha! Party all night long!

dagen efter mådde jag faktiskt extremt bra!! helt sjukt, jag och Nathalie gick upp vid 10 kanske och började städa.. Tälten hade flögit iväg.. så de blev en del att göra. vi 12 var Jag,Pappa och Marie hemma hos Farmor.. de skulle ju också firas! trevlig,trevlig!
sen åkte jag hem och blev de en inpulsiv tripp till Rinkaby! haha skulle bara meddela Anne att Ilona flyttar Nisse till ett bete så Maja kan tyvärr inte rida på ngn vecka.. men de slutade i ett -"vad gör du?!.. inget okej bra.. hopp in i bilen!" haha.. Yes sir! :P

nu till bilderna! fler får ni säkert i omgångar! :P

Jag och Melvin!


Skål! Liffe


Party, "kusinerna"




Dans!!


Dans Dans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0