Sverige.. landet som dränkte sig sommaren 2012

regn igen... igår var de minsann väldigt fint väder.. och eftersom Ilona själv skulle rida La vesta så passade jag på att njuta lite av solen, men som vanligt kom mina värme utslag som ett brev på posten "FML!!! ibland asså!"

men Madenta gick finfint som vanligt! borde dock snart började med de där krumellurerna igen.. haha tävling den 20 typ :P så korta ihop formen och vara mer exakt med responsen på mina signaler osv! lydnaden ska tillbaka!!!
på kvällen körde man ner till lilla Åhus Hamn! Perikles skulle spela hela kvällen 19-01.... b,la Hanna följde med ner! de blev väldigt mkt sång precis som de ska vara!!

idag har vi följt med Ilona och hälsat på hennes 2 pensionärer som går på bete i norra åsum hos en trevlig tant som tar han d om gamla hästar.. så får de gå där till de är dags att ta farväl,
Tosca har nyligen flyttat dit. personligen trodde jag att Ilona avlivat henne då hon var väldigt "dålig" och mager.. men hon har blivit så mkt bättre nu på detta stället.. kan bero på att gräset och riktigt kraftigt och de lever verkligen lyx liv... precis som de förtjänar.. de får mat,motion och massor av kärlek!!! underbart!
såg även Logan.. som har gått där några år.. han såg finare ut än vad jag kommer ihåg! alltid trevligt å se!!
bilder kommer :P

snart ska jag ut och rida..! ska prova Hackamore på Lavesta då hon hänger lite i högersidan av bettet,, kanske ska kolla tänderna men, ska se om hon accepterar hackamore så kan vi kanske lösa de så länge...

imorgon blir de nog fm ridning.. för kl 14 ska man till Majvivan och fira Antons konfirmation!! sen ska jag vidare på andra trevligheter haha!  sen får vi se vart man slutar ;) Love my life!!

ni får stå ut med Justin Biebers - all around the world!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0