uppdatering saknas!

igår var de jobb som vanligt och sen ko Casper å Maja på kvällen och red, Casper Galopperade flera varv idag! känns som om hans självförtroende växer.. elr så var de kanske lite extra för att storebror Robin följde med idag.. han vill väll visa att han kan :) sjukt duktig är han iaf!
sen var de Majas tur så vi hämtade Nisse och även Lavesta då jag skulle rida och de går ju kvar på betet.
jag smidde mina planer om att få upp Robin på Hästryggen!
så jag red Lavesta lite kvickt medans Maja red lite själv... sen fick Robin minsann hålla LaVesta vilken han faktiskt gjorde helt utan att protestera haha!

bearbetade de faktum att han faktiskt skulle hoppa upp enligt mig ;P och faktiskt.. vi lyckades! efter en dl övertalning och både Casper och Maja red innan.. Casper som egentligen inte vågade gjorde de! tror de vara lite för att få upp brossan haha!
så några varv i skritt blev de och alla nöjda och glada hihi!

Bildbevis är ett måste!! även om man riskerar ett och annat "hot" men de kan jag leva med ;)


Idag har man jobbat på Fm sen körde man och mötte upp pappa och dem så åkte vi till Wendes Emilie skulle ta studenten!!!
sagt och gjort, glada ungdomar och jag minns hur galet de känndes och hur glá man var!!
sen körde vi hem och nu ikv har vi fixat med mat/tårtor och rest Partytält.. Festen ska vi ha imorgon!

så nu sitter man här lite lagom sleten.. men imorgon är de Fest som gäller... 53st goa och glada människor kommer och ska fira syrran!! Whoop,Whoop! ska bli as nice och träffa allt folket :D
sen på Söndag ska man till Farmor och farfar på fm och fira dem lite :):)

nu ska jag minsann inte göra allt för mkt.. glo på TV och sen sova!!
xoxo Evelina!

Min finfina Syrra!! Grattis som fan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0