Arbetsförmedlingen... hmpf!!!

har varit inskriven där nu sen man slutade hos Ulla... ett tag alltså! skulle varit på möte hos min blivande handläggare för ngn månad sen men då var han inte där så de ställdes in.. fick ny tid (Idag) men imorse ringde nissen och sa -"Hej ditt möte hos mig har tyvärr blivit inställt vi skickar en ny tid"
haha, de vill nog inte ha mig där!.. men ja är gla så länge jag slipper! söka jobb de kan ja göra på egen hand! :P

men om ngn timme ska mamma in där och snacka med ngn trevlig människa, så jag ska knalla runt i Stan!... ska faktiskt vara så duktig att jag ka lämna CV på lite ställen.. lite spontan ansökningar har väll ingen dött av!
så är ni i stan runt 14.. så kanske vi ses!

men just nu sitter jag och tjatar sönder youtube!.. snart hoppar ja in i Duschen, letar upp en outfit, skriver ut CV.
jäkla gött väder!
Ikv blir de Dressyrträning!!! och imorgon blir de Kalas!!

b,la dessa lovely låtarna lyssnar jag sönder!!

-"Some die young
But you better hold on
so many things i need to say to you"



Älskade Molly Sandén, gaah! hennes röst, hår,, utseende! ja ge mig de snälla! haha (men man skulle ju vara nöjd me sig själv)


Bara för att slänger jag in denna också!!
Miley Cyrus.. slår alla i alla kategorier! Röst, Utseende osv osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0