även om snön kom och hälsade på skiner ja som en sol!

haha..  kankse inte. vaknade imorse och ville bara vänta på skallen och sova vidare! vitt!! 1dm SNÖ WTF?!?!
men skiten ska väck snart ändå så de e chill! hästen får vila idag :)

så jag sitter mest och njuter av livet! minns fortfarande de dagar för ngt årsen då man bara ville förvinna! då man var stark på utsidan men helt krossad på insidan!.. ja jag har haft en sån tid! men den ligger i de förflutna så slut diskuterat!!

men iaf har hittat rätt, rätt människor och har hittat trygghet och vet vilka jag kan lita på! älskar känslan av de!
sen har jag på senaste tiden fått veta ett och annat om folk som står galet nära.. men kan säga att de ska hållas på avstånd.. era jävlar! jag gav er en chans, i hopp om förbättring men ist blev de värre. så jag går vidare. Talk to the hand!!

men BTW.. jag står nu starkare än någonsin och ni jag har "misst" på vägen... see ya in hell! (för dit kmmer ja iaf haha!)  de finns en anledning till att vi gått olika vägar här i livet!!

What's meant to be is meant to be!! Everything happens for a reason!!!!!


Gaah! vad en låt kan stämma bra in på livet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0