Happy news!

Japp... Igår fick man beskedet att man ska börja jobba på måndag!

vet inte riktigt än helt 100% vad de går ut på, men jag vet att de gäller att prata i telefon! hehe soft.
på Måndag blir de lite upplärning och sen börjar jag på riktigt.

Jag ska jobba för InfoOne och jag ska ringa till förbestämda företag och tareda på hur deras investeringar ser ut, vad de ska köpa osvosv. sen skickar InfoOne ut denna information till säljföretag som passar.

detta är väll egentligen ett jobb som jag kommer ha medans jag letar ett annat, men ska bli sjuktligt gött att komma igång och inte sitta och dega på dagarna!

nu ska jag minnsan inte sitta här längre, utan ut och fixa stallet och sen rida.. tyvärr ingen sol som jag hoppades på men men.

Ikv blir de grill"mys" på stranden!!!! Whoop,Whoop!
pusshaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0