Hoppsan hejsan.. ni blir fler!

Javisst fler och fler hittar hit! jäkla trevligt måste jag säga.. men en och annan kommentar eller synpunkt hade ju varit trevligt, men jag lär skriva ändå.. så ja överlever!! I'm here to stay!!

har ganska nyligen varit på Älleköpinge! snackat lite skit hehe.. nej då men sånn där fakta och sanning som svider i folks öron ibland! (som jag BTW pratar med alla om.. har inget att dölja!) men jäklar vad jag står för varje ord!!! speciellt de jag skriver här.. tro de eller ej men ja är Väldigt ärlig när jag skriver här.. och ni ska egentligen bara veta vilken underton man har egentligen och vad som vill lyftas fram!, men håller mig lite diskret för allas bästa! E de ngt så kom till mig era *****. hihi vissa där ute är så fega och fortsätter att gå omvägen runt mig! men puss på er också! <3

iaf pratade ju med Eva och Camilla om hoppträningarna! så i början på April är jag "en i gänget igen".! haha för ett tag iaf, vem vet hästen kanske blir såld kvickt.. men jag trivs så bra så med min Fredags Dressyr! den lär vara kvar 4ever!! hehe!
men största anledningen att man åkte dit var för att Lina ville ha lite hjälp då hon skulle passa vår Kusins ponny, så självklart ställer man upp! så lite ridlärare fick man vara, sen skulle vi ju såklart glo lite på småkusinerna också så jag mockade så snällt åt Lina och upp i ridhuset och titta på hoppningen!.. så duktiga de är!
annars blev de såklart lite social tid med folket, usch man träffar släkten allt för sällan! bättring Wahlström!

nu en oehört fin bild på Lina och Poppe.. stackars Lina ville inte vara med.. men som om jag lyssnar! hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0