I'm only watching the stars.

så här dan efter mår man faktiskt förvånat värt bra! ska ut och rida hästen om en stund, man måste leva som vanligt även dagen efter! viktig info!! acceptera ALDRIG att ni mår minsta lilla dåligt! haha!
Sitter iaf och lyssnar på Brolle! and I like it! 

Jaha och hur blev min utgång då undrar ni säkert.. och jag kan säga så mkt som att den blev förjäka bra! 
började men en tur till House of bagels, runt 23 gick vi vidare till O'Learys, och där mötte vi senare upp lite trevligt folk :) en del go dricka massor av skratt senare så skulle vi egentligen åka hem runt 01, en i sällskapet mådde inte rikigt bra så vi misstänkte att de drog men lagom när vi hade gått te centralen så fick man reda på att de mådde prima igen.. troligen bara lite "syre brist" pga att de var sjukligt dålig luft inne på O'learys. 
Men Hanna och Emilie bestämde sig ändå för att åka hem... medans jag gick tillbaka :P

då träffade man lite fler folk som man inte sett på evigheter! jäkla trevligt :) 
Sen blev de lite mer trevlig tid med tidigare sällskap och när de stängde kl 03, hade min sista buss redan gått för 20min sen haha! opps! men men de löser ju sig alltid som de sägs! 
Sagt och gjort de löste sig vid halv 5 var vi piggare än någon sin och en liten grogg och fyllemat på de så blev de bra, ngn timmes sömn och sen fick man skjuts hem imorse. 

tack som fan för denna kväll/natt/morgon, nu blir de nog väldigt lugn i April tävlingar står på schemat!!, 
15 åker man till Willands rider LA:3,LA:4
22 blir de Färs Härad LA:3, MSV:C1 får se om hon är redo för MSV änn efter uppehåll och lite motgång.. men gud va fin hon var i Fredes love the feeling! 

sen vet ni ju att den 28 blir de Sommarlust!! 

nu ska jag slänga i mig lite mat,, fick ju inte i mig ngn frukost med tanke på att man åt vid halv 5 i morse! haha!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0