I'ts Alright, It's Ok!!

Ja jäklar.. de går bra nu :D även om hästfronten är "skakig"

Grannen ringde igår och meddelade att hon och Anna Hassö hade kommit överäns om att hästen ska vara kvar där i April också, på så vis kan de starta henne påskhelgen i terrängen på Gärds... så om hon inte blir såld i April så kommer hon i Maj ist... vi får väll se. vore ju bra och hitta en köpare!

OCH....

även om träningen gick piss.. säger bara våren är här och mitt yber gulliga sto har blivit brunstig!... haha puss på henne så släpper vi de och går vidare! Snygga va vi iaf haha! riktigt matchade! Rött/blått och vitt är de ju som gäller, får väll se om de kan fottas ngn dag med denna outfit hehe!
imorgon blir de en mysig tur i solen som jag vill ska lysa! en barbacka tur maybe?!... de var ju inte igår lixom!!

Anledningen till mitt toppenhumör kommer imorgon, orkar verkligen inte gå in på de nu!...
Imorgon kväll blir de glatt humör på stranden vill jag lova Whoop,whoop! blir nog bara jag,syrran och hennes kille.. men vi kan nog fan ha trevligt ändå :P

återkommer imorgon med glada besked! nu ska jag lyssna vidare på min älskade youtube, bjuder på en video (älskar alla dess musikvideos.. därav ingen spotyfi här inte!)

puss på er så hörs vi imorn! xoxo Evelina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0