Lördag!

ja jäklar förra veckan chillade man på rummet med Linn och mådde som man förtjänade! men fy fan va kul vi hade!! :D

nu sitter man i soffan, segar och väntar på att få stoppa mat i magen, gå och ta in lite hästar och sen fixa Madenta inför morgondagens tävling! Putsa de har lilla jag redan gjort! så bara knopparna som ska på plats och polera fram några rena ben, de ska ju finnas vita tecken fär ngn stanns haha!!

trött E man också, vi skyller på vädret! nu på em har storm kommit och blåst iväg solen så lös så mysigt innan!
men rätta anledningen är nog att man SMSade liiite för länge igår.. haha! men va f*n, lite social får man ju vara ibland! :D och är man på mega bra humör som vi var igår så finns de en del att prata om!

ikv blir de Mellofinal!.. vem vinner?! ärligt talat bryr jag mig inte!.. tittar mest för att de finns inget annat att glo på och sova redan kl 8 finns inte i min värld!

men vi hörs efter imorgon,, ska få mamma att filma så film kommer dyka upp..! om de inte går förjävla dåligt haha! puss på er och var rädda om varann.. och låt aldrig någon annan påverka hur du känner och vad du gör!  

bjuder på denna goa låt!.. :D Enjoy! humöret hålls på topp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0