Måndag....

idag var premiärdagen på mitt nya jobb! har väll inte riktigt kommit in i de änn.. men efter 6timmar utbildning och 2timmar jobb.. så vet man lite iaf.. och imorgon kör vi fullt ut
kollegorna lärde man ju känna snabbt, vi är b,la 4st nya så man är ju inte ensam på att inte kunna ngt haha!
trevlig stämning på kontoret iaf! tänka sig, jag på ett kontor, en dator och en telefon! men det ska nog bli bra :)

men känner väll att snart svarar men väll alltid -"Hej, jag heter Evelina och jag söker en Produktionsansvarig"
haha skämt och sido.. vet inte riktigt hur många samtal de kommer bli om dagen, men de är ju intervjuerna som räknas och jag upprepar! ... vi säljer INGET! det är bara en marknadskartläggning! (ingen undersökning för då får man vara anonym)

men inte nog med detta jobb så rinde de ett annat ställe och bokade en intervju med mig imorgon kl 15:00!
så blev ett litet snack med min snälla chef så jag kunde åka på den intervjun... detta är ett extra jobb på helgerna och ev mer. vi får väll se! :D men pengar vill ju alla ha! så snälla håll tummarna!!

har även ridit Madenta nu ikv, de var full rulle på banan, hela 5st på den lille banan! haha lite fullt men sammarbetar man så går även de bra :)
"Bestämmde" även att man ska rida ut med Louise ngn gång i veckan :).. Condrad har ju kommit hem igen så Louise är ju här och rider ibland :) trevligt,trevligt :)

nu ska jag släppa in hästarna.. de fick sitt kvälls hö ute idag!.. finfint väder och sommartid så de är ju ljust länge, men nu är de dock mörkt :P haha så de vill nog komma in och äta krafftfodret


Lite Erik Saade har väll ingen dött av Haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0