Fredag!!

Jobb mellan 8-14!! fick gå redan 14 men betalt till 15!! Lovely :) vi hade en lite "tävling" förra veckan och jag å några till lyckades prestera så bra att vi "vann" så 1 timmes betald ledighet!!
åkte till Stable store och fixade hjälm å ridskor! 30% rabatt hade de också!! skadar ju aldrig :D

nu ikv har man tränat Madenta! oj va fin hon är.. men nu blir de nog lite vila.. nästa tävling blir den 9 på gärds så innan dess blir de lite lugnare pass! ev en sväng på bete också, vi får se :P Sche,at är ju som sagt fullt å då är de nice å slippa mocka haha!!

annars har jag ridit La Vesta en sväng och nu är hon nyduschad och knoppad!! måste ju vara fin på tävling!!
nu ska jag själv hoppa i duschen och sen trycka i mig lite mat och hoppa i säng!
vi hörs när vi hörs!! puss puss!
btw har fått finfina bilder av Siri!!! här är några av dem!!
Även en bild på lilla mig!! titta noga så ser ni hårsmycket jag köpte igår!! love it!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0