Fredag!

Jobbet rullade på i en väldans fart.. brukar bli så på Fredagar.. alla är lite gladare! :)
idag hade vi 3st nya,, och på måndag kommer de fler!! Säljarna flyttade till en annan lokal idag så snart har vi deras platser också att fylla!! InfoOne växer!!
Dock så slutar de ju också folk, Joel gick idag.. de blev Tårta!! tråkigt att han slutar men alla måste vi vidare i livet.. och han lixom många ska tillbaka till skolbänken!

Tanken var After Work,, men jag hoppar de denna gången! är även i skrivandets stund inbjuden till annan "socialtid" i stan... Grogg, musik och trevliga människor.. och känner ja de rätt så står TVn igång på Hockey!! VM är ju igång!.. kom igen nu Sverige!!!
Men tyvärr tyvärr,, blir jag hemma denna gången.

Imorgon blir de ju Party!! snackade med Lina innan idag och vi bestämde att de är nog smidigast om jag hämtar henne i Rinkaby! sen fullt ös mot Åhus och sen vidare till party i Härnestad!!
Men innan dess ska jag rida La Vesta, och ev Madenta! åka på Äventyr :P

har fått finfina bilder från träningen! Amanda är grym! älskar verkligen kvalitén på bilderna och kvällssolen är ju helt lovely! + hästen är ju inte fy skam! (usch jag får inte fästa mig för mkt,, vilken dag som helst kan den nya ägaren dyka upp!)

Naaw! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0