Nej men om jag tar och behåller hästen.....

.. jag pratar såklart om La Vesta, vilken häst!! jag är riktigt kär! :) Gårdagens träning gick så bra så ni anar inte :) ! trots att de spöregnade hela passet så gick de kalas! trodde att hon skulle späna till lite pga regnet men icke! hoppade 2st kombinationer med 1 resp 2 galoppsprång, sen lite linjer och ngt enstaka hinder.. sen såklart en banan på det! sista rundan var vi väll uppe på 1m så inga höjder direkt.. men oj så lekande lätt de känndes!!
med tanke på mitt enorma upphåll så känns de underbart att vara igång! :D
för tillfället så är ända nackdelen med henne är att hon inte vill gå in i transporten.. men de ska vi nog lösa.. blir väll att öva, öva och öva!! så hon blir trygg :)

Idag har jobbet gått förbannat segt!! usch och fy!! 3 intervjuer på typ 160 kontaktförsök!!!! men vi ringer till "mittdelen av sverige" och den är svårast.. så de är sånnt man får ta haha!
imorgon blir de Fredags fika!! och sen slutar man vid 3!
sen full rulle hem, för senare besök av trevliga människor :).. mer om det en annan dag ;)
sen Dressyrträning! sista träningen innan Björbäck!! OMG! nästa Fredag åker vi! så på med Kandaret och trimma MSV:C "krussiduller"!

nu ska jag chilla vidare och glo lite på TV innan sängen kallar!!  

Bild från förra veckan.. pga regnet blev de inget från igår :(



Åh.. vad jag vill ha Sommar!! men snart är de Juni och ja jäklar va bra de kommer bli!! Massor av skojj på Schemat! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0