"här hör jag hemma"...

en helt vanlig Lördag tyvärr regn och rusk denna dag men sånnt får man ta, La vesta fick gå en sväng på fältet.. Ilona är fortf sjuk så hon valde såklart att spara sig till jobbet.
MEn de blev en mysig tur i regnet med Lasse Stefanz i hörlurarna!!, precis som de ska vara!! :D men när låten "Här hör jag hemma" kom så rörde det mig ;) kom på hur sjukt jäkla bra jag har det! och jag kännde just så... Här hör jag hemma!! ute på landet, med en finfin häst och vetskapen om att vänner & familj bara finns några knapptryck borta och sen går de ju att träffa dem typ när som!
Finns inte mkt som kan få mitt liv bättre för tillfället.. har precis allt jag behöver! Jobb,Familj och helt galet underbara vänner! sen mina underbara hästar också som förgyller min vardag varje dag!!

Nu har man nyligen tittat på SM-finalen i Handboll mellan IFK Kristianstad och Sävehof, Syntes att K-stad var på G.. arenan var orange vill jag lova!! men tyvärr var Sävehof bättre idag.. men Silver är inte fyskam!
och som f.d Handbolls spelare så är man ju lite intresserad + att man är Kristianstadsbo och när IFK spelar så blir de ju bara bättre haha!
Tyckte att IFK's spel kom igång lite väl sent.. sisådär en bit in i andra halvlek... men bättre sent än aldrig, men de räckte tyvärr inte!
ja just de jag sa f,d handbolls spelare! massor av årsen. höll på ngt år men sen kom man till valet.. Hästarna elr Handboll då Tävlingarna och Matcherna var samtidigt.. och ni förstår ju vad jag valde!

nu blir de Bröllopsduellen på Sjuan och lite Tacos på de!!

Tycker att ni ska njuta av Lite Lasse!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0