Tävling!

Debut för mig å La vesta!.. tänkte skriva lite snabbt om dagen, då huvudvärken säger "stäng datorn!!!"

först lite funktionär i "knatte" och 0.30cm klassen.. hjälpte Alvin som skulle rida knatte klassen (endast bom på marken) han genomförde de duktigt och en fin rosett till honom!!
Casper å Maja skulle hoppa 0,30cm.. duktiga var de å Rosett till dem!!
Sanna Hoppade LD såg tyvärr inte hennes ritt men tror säkert att den var kanon!
Anton kämpade på bra i LD,LC ngn liten miss men lätt hänt!

Alla andra var ju självklart också duktiga!! :) alltid trevligt å se hur folk utvecklas!!

nu till mina resultat!
90cm: 4-fel!
en rivning.. kom på ett mellan läge.. visste inte riktigt om jag skulle hålla kvar eller låta henne "springa iväg".. jag valde att släppa och plankan föll!! usch! men pratade lite med Camilla och hon visste inte helt 100 om de hade hjälpt om jag höll kvar i henne för hon hade nog rivit ändå :( annar var hon kalas fin!!

1m: 4-fel!! en rivning.. igen dock ett annat hinder och ett annat problem
kom lite stort på hindret innan så hon blev stark/lång och flack så fick ingen höjd i språnget så bommen föll.... tusan! annars känndes hon galet fin å jag var taggad för omhoppning!!

nu är La Vesta släppt på bete och vi får se om ja släpper Madenta å Hoppsan också.. tror faktiskt de ;)
men ridas ska de göras!!
imorgon kommer Casper å Maja hit de ska rida lite sen är de ny vecka!! och oj va bra den kommer bli :D

full jobbvecka men på Måndag ska jag hålla lektioner på Älleköpinge!!
på Tisdag ska La Vesta till Skönabäck för visning!! så jag å Ilona ska dit när jag slutat och hämta hem henne igen, sen träning på Onsdag och sen är de ju snart helg!!!!! :D

nu en bild från dagen! och även en film från 1m!!

Finfina häst!! jag har inget emot att behålla dig!!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag skulle gärna velat köpt henne ;) Har suttit och dreglat över din annons i nån månad nu. Letar häst också, men lite för dyr i min klass men oj vad trevlig hon verkar vara! :)Hoppas hon får tt fint hem. Kommer dessutom ihåg att jag såg någon bild på henne för flera år sedan och tänkte att jäklar vilken snygg häst och nu är hon till salu. Lite komiskt.

2012-06-08 @ 23:12:00
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/
Postat av: Hanna

Så fin hon är! Skulle man kunna få veta hur hög hon är? :)

2012-06-10 @ 13:50:55
Postat av: evelina

Svar till Hanna: tack!! hon är ca 1,68 :)

2012-06-15 @ 22:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0