Ute på Annons

Nu är La Vesta ute på Annons!
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=607256 

kan erkänna att de känns lite si och så.. hon måste ju bort! Ilona har ju verken tid eller plats för henne, men jag trivs redan så sjukt bra med henne!!
Hoppträningen igår gick kalas! fick verkligen känna att hoppning är kul! hon tveckade inte en gång! fina häst!
nästa vecka är de träning för Chanette Bellander ska bli spännande och se vad hon tycker osv!

vilken dag som helst kommer de nog en bild bomb! både Amanda och Siri hade sina kameror med på träningen igår och de båda äger på att fotta! så förhoppningsvis kommer de lite finfina bilder!!

men nu ska jag hoppa in i duschen, imorgon är de Fredag.. Träning på Kvällen med Madenta!! (egentligen skulle man på After Work med kollegorna men får ta de en annan dag)
Lördag - ska på "Äventyr" på dagen sen blir de snabba pix för 18:00 börjar Firandet för Chrille!!
innan dess ska jag hinna snygga till mig, hämta Lina och handla frukost (då hon ska stanna över natten) sen ska de partajas!! kanske så mkt så att man klara sig till syrras studentfirande 16 Juni.. haha!!

nu en liten filmsnutt från gårdagens bana,, känndes verkligen bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0